مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-04سياسي

جهاد دانشگاهی؛ بازوی توانمند تحقق طرح های علمی و فناورانه 


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی این استان با شناسایی نیازهای استانی و ملی به دنبال حرکت در مسیر علم و فناوری است.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی این استان با شناسایی نیازهای استانی و ملی به دنبال حرکت در مسیر علم و فناوری است.

علی احمدی زاده در آستانه چهل و یکمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان بوشهر به دنبال قطع وابستگی کشور و با هدف ارزآوری موثر، طرح فناورانه تکمیل زنجیره پرورش ماهی را اجرایی کرد، تولید و تکثیر بچه ماهی در قفس و تولید غذای آبزیان از جمله اقدامات ارزشمند در این طرح است.

وی اضافه کرد:این نهاد پس از شیوع کرونا، دومین آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا را با تعرفه دولتی در استان راه اندازی کرد و در این راستا جهاد دانشگاهی استان بوشهر تاکنون بیش از 600 تست PCR را انجام داده است.

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به تدوین چهار سند در این استان، یادآور شد: این سندها شامل سند ارتقاء وضعیت زنان خانواده، عوامل موثر بر بیکاری، سند اشتغال و سند بودجه ریزی استان بوشهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در استان بوشهر چندین طرح افکار سنجی و مطالعاتی از جمله نظرسنجی میزان مشارکت مردم در انتخابات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی؛ بازوی توانمند تحقق طرح های علمی و فناورانه 

جهاد دانشگاهی؛ بازوی توانمند تحقق طرح های علمی و فناورانه